09.12.2016. u odličnom ambijentu Pivnice HS u Sarajevu održan je LUK&BAGNO VIP Winter event 2016. Pozivu LUK Grupacije se odazvalo blizu 300 domaćih i stranih poslovnih partnera, koji zajedno definiraju trendove u arhitekturi i građevinarstvu, te generalno podstiču i realizuju značajne investicije.
LUK&BAGNO VIP Winter event je već poprimio karakter događaja koji okuplja bosanskohercegovačku i regionalnu poslovnu elitu, a temelje uspjeha LUK Grupacije pojašnjava Alma Mušić, Voditeljica Promocije i PR-a LUK Grupacije:
„Prvi temelj su naši klijenti, kupci i partneri, s kojima smo uz zajednički rad na brojnim projektima izgradili jedan odnos pun povjerenja. Drugi, jednako vrijedan temelj su LUK i BAGNO principali i dobavljači, vodeći svjetski i evropski brendovi, pomno birani i prezentirani našem tržištu. Na kraju, ali ne najmanje važno, treći temelj su LUK i BAGNO uposlenici. Svi zajedno njegujemo partnerski odnos, podstičemo razvoj zajednice u kojoj svi živimo i radimo, te ostvarujemo značajne projekte koji ostaju u nasljeđu budućim generacijama.“
Događaj su podržali evropski i svjetski brendovi iz domena grijanja i hlađenja, klimatizacije i ventilacije, vodoinstalacije, opreme za kupatila, sanitarija i keramike: Grundfos, Hansgrohe, Herz, L’antic Colonial, Mitsubishi Electric, Noken, Olimpia Splendid, Porcelanosa, Tece, ThermoFLUX, Venis i Wavin.
Kako LUK i BAGNO doživljavaju VIP Partneri
WAVIN / Milco Masiero Menadžer za razvoj poslovanja i izvoz
„Saradnja između LUK-a i Wavina je savršen primjer parterstva između ljudi koji vjeruju u svoje kompanije, proizvode i saradnike. Zajedno smo tržištu BiH prezentirali inovativne sisteme, poput podnog grijanja, naprednih višeslojnih cijevnih sistema i bešumne kanalizacije. Wavin uživa ugled inovatora, prvi u svijetu smo još daleke 1955. godine proizveli PVC tlačnu cijev, pa sve do lansiranja PPR sistema za toplu i hladnu vodu, visokih tehničkih performansi, 2013. godine. Svake godine sa velikim ponosom ugostimo LUK sa njihovim klijentima, na Wavin akademiju, kako bismo prezentirali nova tehnička rješenja. Naša saradnja se naravno nastavlja, na obostrano zadovoljstvo i nadamo se zajedničkom rastu i razvoju.“
HANSGROHE / Lazar Milosavljević Prodajni predstavnik za BiH, Crnu Goru, Makedoniju i Srbiju
„Hansgrohe je brend koji je prisutan na bosanskohercegovačkom tržištu već deset godina. Zahvaljujući saradnji sa kompanijom LUK, odnosno BAGNO salonima, uspijevamo naći put do kupaca koji cijene kvalitet i moderan dizajn. Srećni smo što smo danas dio ove proslave povodom uspješnog završetka poslovne godine i nadamo se da ćemo u narednoj godini unaprijediti svoje prisustvo na tržištu BiH, gradeći sjajne odnose sa našim partnerima i kupcima.“
PORCELANOSA GRUPO / Dejan Racić Prodajni predstavnik za Jugoistočnu Evropu
„Saradnja Porcelanosa Grupe i Bagna je ove godine dostigla najbolje rezultate u dosadašnjoj osmogodišnjoj saradnji. Naročito smo ponosni na rezultate koje je BAGNO postigao u radu na projektima hotela, za koje smatramo da su vrlo važna aktivnost u BiH, naročito u regionu Sarajeva. Očekujemo da sljedeća godina bude jos uspješnija, imajući u vidu uložen trud u prezentaciji kako novih projekata, tako i u saradnji sa kupcima u BAGNO salonu, koji je bez pretjerivanja jedan od boljih u cijeloj regiji. Početkom 2017. godine ćemo kroz postavku novih izložbenih boksova u Sarajevu, postaviti osnove za još bolju i kvalitetniju prezentaciju novih linija iz Porcelanosa Grupe. Planiramo i dalji razvoj naših aktivnosti na svim tržištima, gdje smo prepoznali i BIH tržište kao vrlo zanimljivo i sve potentnije. U tom smislu sa našim partnerom, kompanijom LUK, odnosno brendom BAGNO, planiramo organizaciju putovanja arhitekata i dizajnera u Španiju, kako bismo im na najbolji način predstavili naše mogućnosti i zajedno realizirali fantastične projekte.“
THERMOFLUX / Tomislav Ladan Direktor
„Za ThermoFLUX je 2016. bila rekordna godina. Ostvarili smo značajan rast od 45% te se popeli na brojku od 170 zaposlenih. 2016. je godina i u kojoj slavimo jubilej – 10 godina postojanja. Ujedno je i najznačajnija godina po proizvodnji i prodaji. U 2016. smo uspjeli prodati rekordnih 10.000 kotlova i kamina. Našem uspjehu velikim je dijelom doprinjeo i LUK, te se možemo pohvaliti odličnom suradnjom. LUK i LUK-ove prave majstore možemo svrstati u sami vrh po ugradnji ThermoFLUX kotlova i kamina.“
Pozitivna energija na LUK&BAGNO VIP Winter eventu se mogla osjetiti u zraku, dok su gosti pozdravljali poslovnu godinu koja je na izmaku, radujući se novim izazovima.
Kompanija LUK slovi za jednog od lidera na bosanskohercegovačkom tržištu na polju sistema za grijanje, klimatizaciju i ventilaciju, vodoinstalacije, te obnovljive izvore energije. Pod LUK Grupacijom posluje i brend BAGNO, sa nadaleko poznatim salonom ekskluzivne keramike. Zahvaljujući profesionalnim i stručnim zaposlenicima, partnerstvu sa svjetski renomiranim brendovima, te potpunoj orjentaciji prema kupcu, članice LUK Grupacije su prvi izbor investitora i građevinskih kompanija. Treća članica Grupacije je kompanija Bau&Garten koja je vlasnik franšize za OBI Market Sarajevo, najdraže trgovine Solomahera.
Comments are closed.